dagen! :D

2010-04-23 22:33:22
Människor  2 kommentarer
ccccccccccccccccccccha :D nej skoja tja! :D
hhahahha :D

iaf, dagen har varit rooooooolig, och då menar jag mkt rolig! (:
Efter skolan så stack jag med theus hem och gjorde ngt, nej men han skulle typ göra ngt! ^^
Sedan så cyklade jag och theus till oliver, och han skulle hämta pengar, olli då asså, och jag och theus stog och väntade utanför på olli, då började det regna och vi stog där ute lite. Sedan så gick vi in till han och undrade hur lång tid det skulle ta, och gissa vad han gjorde då!? han hade ashög musik och då fick vi typ damp och gick upp till han och då sa han att han bara ville kollade bdb, vi typ flabbade ^^ det va kul :D , sedan så cyklade jag olli och theus till ida och där kollade vi på american virgin (stavning?) hahah den va rolig som vanligt :D
har rätt många bilder från det när vi pausade och ja xD men dom bilderna blir det säkert i ngt annat inlägg men jaj.
Vid 5 tiden så stack vi till tivolit, det va askul! ;D vi va typ först där eller ngt, (: klockan 16:45 eller ngt så tog oliver såna här armar, och ingen visste typ det och den hade ju nt startat, hahhahahhahahah så han bara; "vafan den går ju inte"
Jag; "hahahah! tivolit har ju nt börjat än och man behöver faktiskt 20 kr (:
oliver; "jaha, där rök den tian.
ngt sånt sa han iaf ^^
alla skrattade xD
sedan började tivolit, vi träffade, fanny, henny, maja, och va mkt med dom, det va kul (:
Sedan träffade man lite annat folk också t.ex: moa askmyren, mimmi, maja min kusin, zoe och doms kompisar ^^ och manda, lizz, vilma o, mathilda, anden, felix och sedan va det julia, hanna, alice och stina och sedan var det väl ngr till tror jag,
Vi va lite med alla och sedan gick MOII för sig själva :D och såklart så hade olli och theus vunnit ngt som dom slog varandra med, jag och ida skrattade. alltså MOII har humor ^^
vi va senare med maja, fanny och henny, och theus och oliver hade vunnit ngr saker som dom kallade att de va doms kuk som dom höll på och springa runt med xD det va kul och vi stack in på ICA och så (:
tillslut så frös jag och ida så vi cyklade hem,
och vips så va den dagen slut, (: xD
hehehehehehehheheheheh (: dagen va najs! förlåt för inga bilder men orka nt lägga in på datan, :/
imorgon blir det match mot mörrum! :D vi vinner, får vi hoppas! (: xD
sedan ska vi till tivolit och stå i domhär sakerna med laget, aja jag vet nt vad det kallas menmen xD
och jag tror nog att jag skulle va med maja tolimir lite oxå och ida (: sedan träffar man väl andra oxå ,(:
är tröööööööööött nu och förkyld som in i! men jag ska spela imon endå säger vi :D

hum, nu tycker jag att jag har babblat klart ^^
hahahahahhaha (:
vilket onödigt men endå braigt inlägg, för det berättade om dagen :D
haha jag orkar nt mer nu , alltså jag orkar inte att skriva mer :(

gooooooooooooooooooooooooooooodnatt! :D
o juste, det är fredag! :D imon lördag, (visste det men har glömt, )
jag har damp, :/
vf skriver jag igentligen? (:
dom här sista menningarna är bara menningslösa men nt dom andra!
aja tack och hej leverpastej! :D

/ iiiiiiida (:

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

asså du behöver nt göra såna lång inlägg din töööönt! :D <3333333333333333333333

2010-04-23 @ 23:20:32
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/
♥ sanne-madeleine

okejokej, jo en det är bra med mig

2010-04-24 @ 13:17:19
Blog/URL: http://sannemadeleine.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback