Förkyld och massa.

2010-04-07 19:30:44
Fotografier  1 kommentarer
hej på er!

på rubriken skrev jag att jag är förkyld och massa,
har ont i halsen och känner mig lite sådär, hoppas det blir bättre! :)
Förlåt för dåligt bloggande igår och idag.
Men idag har jag varit hos min mormor och morfar, kollade på new moon.
Sedan gick jag, kaisa och mormor ut en runda, jag tog lite foton.
Senare kom maja oxå, det va kul, jag och kaisa och maja gick till en gunga
och va där och gungade lite, blev inte så mkt bilder ifrån det. Sen har jag kollat på kaisas träning oxå.
2 bilder där ifrån xD menmen här kommer
ialafall lite bilder ifrån dagen! :)











bara för att jag älskar min ida <3 älskar Dig<3


där va bilderna! :)

ha det bra!

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

aww, älskar dig oxå! :D:D<333333

2010-04-07 @ 19:47:04
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback