HAHAHAHAH; :D

2010-04-17 22:58:00
Djur Skrållan  3 kommentarer



blev bara den söta bilden (: men ska berätta en annan skitrolig grej (: Jag och ida gick förbi ett hus där det va en hund utomhus själv som skällde, så skrållan blev rädd och sprang iväg. Jag ville ta foto på hunden och när jag hade mobilen där så då öppnade ägaren typ dörren och då såg ha mig och han bara: "Vad håller ni på med?"
då sa jag: "eeh...Jo, jag letar efter min katt ;p
sedan så precis så kom det en katt springande förbi han och det såg han och det va inte skrållan och då sa jag: " Ja där är ju hon, kom nu lillan (katten)"
hahhahaha; jag dissade typ han lite och skämtade xD
men iaf, sedan så fick jag och ida såklart leta upp skrållan och tillslut så kom hon springande mot oss (:
HAHAHAHAHHAA, det va kul och skämta med han (:
men jag visste ej vad jag skulle säga xD
aja, nu ska jag och iids göra ngt (:

godnatt typ (:

/ iidis, :D
Trackback