hemma igen!

2010-04-11 14:43:32
Daily  2 kommentarer
hej!

Nu har jag precis nästan kommit hem från träningslägret.
Det finns bara ett ord att säga: Bäst!
Har nog inte haft så kul på länge! eller jo det har jag men det var skitkul! (:
Igår vid 10.00 så tränade vi på en jättefin plan och sedan åkte vi till vägga.
Jag var mest med Sanna där, vi bastade (stavning?) och badade lite sedan duschade vi! xD
det va kul men jag och sanna ville inte bada så mycket men det va kul endå (:
När vi kom tillbaka så var klockan redan 16:00 och vi skulle snart äta pizza, trodde vi!
Men vi åt pizza vid 18:00, vi var jättehungriga så jag åt rätt myckte och snabbt och fick ont i magen,
men vi gjorde ngt kul så då tänkte jag inte på det så mkt! utan vi gjorde massa lekar och skrattade jättemycket!
hahahhahaha! det va så kul, vi gjorde lambo, viskleken! xD och någon lek som man skulle göra med ngt kort,
haha kul! :)
Vid 22:00 tiden var vi tvungna att sova för att vi skulle upp klockan 8:00 ungefär, jag kunde såklart inte sova
för det är för tidigt för mig att lägga mig, haha jag lägger mig typ vid 2 annars på natten eller ngt, och det va inte bara jag som inte kunde sova utan det va andra oxå, men tillslut kanske en timme efter så somnade jag xD

Imorse så kom jag absolut inte upp, så jag va typ den sista som gick upp, menmen, är man morgontrött
så är man det (:
Sedan tränade vi och när vi kom hem åt vi och sedan gjorde vi lambo, vi tycker det är skitkul (:
Sanna och jag låg med mobilerna rätt länge och det va kul! Fast det va igår iförsig men jaja.
bilder blev det allt! det blev kanske 13, 14 stycken ngt sånt där (:
långt inlägg blev detta nu så jag tänkte lägga in bilderna i nästa inlägg som kommer snart!
Det blev inte bilder på alla men ngr blev det ialafall på.

asarums if' f98 <3

/ iida

Kommentarer
♥ Emma

Önska jag hade varit där :)

Men det var jag ju inte xp

Var i Lessebo istället.

Ni verkar ha haft skiitkul :D <3

2010-04-11 @ 14:48:48
♥ iida michael jjackson ;*

kul! ;D<3

2010-04-11 @ 18:59:52
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback