hiss och diss :D

2010-04-26 16:39:46
Daily  3 kommentarer





jag hissar, datorn. ofc, beacuse det är sååå roligt att sitta vid datorn :D nej men tänk,
utan datorn så skulle jag nt hitta så många kompisar och lära känna dom så mycket?
i love! <3




sedan hissar jag, fotboll. ofc! jag älskar! I början när jag började spela va det sådär,
sedan när jag lärde känna många så blev det roligare på ngt sätt xD går inte att förklara hur mycket
jag älskar fotboll! (: <33 Asarums if f98 :D

Jag hissar mycketmycket mer oxå, men nu tog jag 2 saker :D










jag dissar, skolan. För att lixom :D Stiga upp så tidigt för att sitta i än skolbänk, haha wtf ? x)
finns det? hahah nej xD eller jo det finns men det skulle det igentligen inte göra (;
Men en sak uppskattar jag med skolan, att jag får träffa mina underbara kompisar som jag har fått lära känna,
tack vare skolan där asså, 5b, ni kan nt fatta min kärlek till er, (:





& tillslut så dissar jag ORMAR!
usch jag bara hatar det! uuuusch uuuusch uuuusch!
jag vill nt hitta ngn bild, vill aldrig aldrig aldrig se ormar igen, nevernevernever!
i hate, (:



så där va hiss och diss från idag :D hare bäst va :D okej
chacha,

haha nej ,
men pusshej, (:

/ iiiiiiida :D

Kommentarer
♥ sanne-madeleine

hejsan allt bra?

2010-04-26 @ 21:04:03
Blog/URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
♥ ewe ♥

det är bara bra med mig, själv? ;)

2010-04-26 @ 21:57:53
Blog/URL: http://lifebyewe.blogg.se/
♥ iida michael jjackson ;*

vi har likadana laptopar, HAHAHAHHA, redan (;

2010-04-28 @ 19:05:46
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback