match, (; och tivoli (;

2010-04-24 19:59:52
Människor  1 kommentarer
hej! :D

Steg upp klockan 07:30, och körde hemifrån 08:10.
Det va nämligen match! ;D
mot mörrum,
vi vann, såklart! :D:D:D:D:D
5-0, som jag visste så äääääääääägde vi megamkt! och jag ska nt skryta nu hihi!
Men ialafall JÄTTEBRA KÄMPAT, (: <3
Efter matchen så duschade jag och sedan så körde jag och mamma till tivolit vid 11:00.
Jag gick till pappa som stog i en bollkastning grejs xD venne vad det heter som man står i men aja xD
Väntade på maja tolimir och tillslut kom hon! :D vi gick runt och åkte 4 karuseller ;D najs! xD
Jag vann saker med xD kommer bilder från igår och idag + det jag vann.
Sedan va jag och maja lite med elin nilsson och ngn kompis som hon hade ;dddd det va kul, vi bara pratade men aja endå xD Vid ungefär 14:00 så åkte jag och laget karusell (ngr i laget iaf) vi fick gratis biljett för att vi hade vatt med och hjälpt till på tivolit. Vi åkte Zic Zak (stavning?) det va kuuuul.
Efter karusellen så körde pappa hem mig och maja till mig och vi satt vid datorn och sedan åt vi blåbärspaj,
det va gott det!
Jag och maja stack till tivolit igen vid 16:00 tiden och där va vi med emilia och lizz, (: det va kulkul och jag vann ngr saker dåå med x) Sedan så åkte jag karusell med moa :D wiho :D Vid 18:00 eller ngt så träffade vi anden, ville, theus, henny, fanny, anton, och sedan vet jag nt om det va ngr mer, ialafall, vi slog varandra med hammaren och det va kulkul xD hahahahahahahahahah! sedan såg jag hanna, alice och stina (: julia va där innan på dagen.

pasta! :D
Jag och Maja stack in till ICA oxå, vi dampade och det va skitakul , ahahahhhh (:
Jag cyklade hem vid 18:40 eller ngt och så har jag precis ätit nu nästan, (:
dagen va lika rolig som igår! :D

bilder kommer från igår och idag,
alltså,
igår; MOII och tivoli,
idag; match och tivoli och maja,

ha det megabra så syns vi igen om ngr minuter x)
kraaum.
// iiiiiiiiida :D

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

ascmed! ^^ <3

2010-04-25 @ 21:10:25
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback