Gran.

2010-12-18 22:51:20
Fotografier  3 kommentarer

Idag har vi då varit och köpt gran, vi blev nöjda med den, på bilden står den ungefär längst bak.
Det är inte ngn av dom som pappa står bakom iaf, haha han bjuder, och kaisa som e envis och INTE vill vara med xD Mormor och Morfar kom till oss och åt middag idag, det vart kul och vi satt lite och pratade.
Jag och kaisa instrallerade (stavning?) sims 3 på hennes data, min data e full med massa skit och kaisas är nästan precis ny så det fick bli på hennes. Det sög, allvarligt. Okej, nu vet jag inte så mycket om det så ska inte säga ngt men var inte alls som sims 2, men man har ju vant sig vid sims 2 så man fattar lite mer då. Så jag gick in till min data och nu sitter jag här och ska instralera det på min ist, sims 2. För har avinstralerat hundra gånger men vill ha det igen ;$ men vill inte bli nörd xD
iaf,

ERIK vann robinson! Jag tyckte det vart helt rätt, har hejat på honom genom hela robinson, han är verkligen en värdig vinnare! Oavsett vad Bang och dom säger Lol det är ju löjligt ;0
tur att den personen som jag hejar på får vinna ngn gång ! xd <3
Helene är en falsk ahmed så everyone here knows xD


Nu ska jag duscha, jag vet det är jättesent att duscha nu men aja.
Sen ska jag spela sims.. 2 !

/ida

Kommentarer
♥ Filippa Larsson

Svara gjärna på "Dagens fråga" i min blogg! :)

Kram

2010-12-18 @ 23:05:28
Blog/URL: http://filippalarsson.webblogg.se/
♥ E M M A

sv: okej, ska snart sova :P

haft en bra lördag? :)

2010-12-18 @ 23:15:20
Blog/URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
♥ Bybelle.se - mode och fotoblogg.

tack så mycket sötan! :D

2010-12-19 @ 01:12:50
Blog/URL: http://bybelle.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback