en dag med iids! :)

2010-02-16 19:11:25
Fotografier  1 kommentarer

hej alla bloggläsare!

Skolan idag va int så rolig som vanligt.
Men fick veta vad jag fick på "prova på" dagen, blev rätt nöjd.
1a: badminton, 2a: bordtennis & 3a: fotboll! :D
Sen ialafall så gick jag hem med iids, § Vi fixade min blogg & som ni ser så har iids fixat kategorier och sånt till mej! :)
Sen gick vi ut och fotade lite, det blev int så mkt.
Vet ni vf? Jo för att jag frös om händerna så mkt!
Så det kanske kommer lite suddiga bilder & om det gör det så tänk efter va det beror på (;
 här är några bilder iaf;








jag trillade xD




iids trillade! (:




så där va alla bilderna ((:

puss på er!

/ iidis


Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

bästa dagen! :D<3

2010-02-16 @ 19:13:41
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback