hatar fortfarande rubriker :DD

2010-02-22 19:27:54
Daily  1 kommentarer
hej!

Hatar rubriker och kommer allti att göra jjao (:
Dagen har varit lyckad, först så åkte jag & ida till stallet.
jag va int där så länge för jag frös så pappa hämtade mej.
Sen idag så har jag mest vilat hemma & kollat på tv och nyss har jag precis varit ute
med grannen & kaisa, skitkul! ;D
ska kanske va med ida imon (: ska ringa henne nu och så får vi se hur det blir ((: <3
om en halvtimme ungefär så ska jag se 90210 & då få man se snyggingen:


kyssn

/ aif's älskaren & chokladboll's älskaren.

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

JAG MISSADE DET OCH JAG DOG PRECIS! x( <33333

2010-02-22 @ 22:03:26
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback