holjebadet! (:

2010-02-24 20:06:43
Daily  1 kommentarer
hejsan!

Imorse så bloggade jag, men inläggen kom int fram på bloggen.
Tyckte det va skitkonstigt för jag bloggade ändå 2 inlägg.
Så hoppas detta kommer fran nu på bloggen.
Idag har jag varit på holjebadet med kusinerna & pappa, kaisa & mikael.
Det va kul, jag och maja mötte oscar och kaisa i en tävling
& såklart så vann jag och maja! ;) Haha det va kul!
Sedan efter holjebadet så va jag och maja lite, vi målade naglarna, dampade & satt vi datorn xD
Nu har jag nästan precis ätit och sen blir det väl att kolla på ngn film eller ngt.
Det kommer nog dagens låt snart.

puss på dagen iaf!
på fredag åker ida :/ <3 kommer sakna dej ida!
Så jag ska va med henne imorn och sedan ska jag sova över med maja på lördag.
Kommer bli kul både imon och på lördag! ;)

jaja.

pusshej,

/ iidis ^§

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

heheheheheh, :D <333 österrike här kmr jag! (; <3

2010-02-24 @ 22:28:39
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback