skrållan, §

2010-02-15 16:22:00
Djur Skrållan  5 kommentarer

midsommar 2003, det va då vi fick dej.
Det va den bästa dagen i mitt liv, då du blev min.
& tänk, du är redan 7 år den 1 april, vad tiden går fort!
du är inte som alla andra, du är helt annan.
Du följer alltid med oss när vi är ute, när jag går till skolan & annat.
haha jag kom ihåg när du följde med mamma&pappa ner till skolan när dom skulle till kaisa.
Då såg jag dej där ute på skolgården och undrade, "det är ju skrållan"
Så sprang jag till dej och sa till alla andra, "hon är min så alla vet" ;ddd
Min älskling är du.
Du äter både kebab&skinka, många såna saker äter du! ;)
Jag kommer ihåg när vi har åkt på semester och jag har behövt lämna dej,
har gråtit floder då.
en hel svart norsk skogskatt som heter skrållan är helt älskad av mej. & det är du.
jag älskar dej!








+ att jag har tusen andra bilder på dej! :) <3


/ iidis ^§

Trackback