tiden rinner iväg! ;)

2010-02-19 19:56:50
Människor  4 kommentarer

hejsan alla bloggläsare!

Tiden rinner iväg märker jag. Idag va det skola.
Rätt okej faktiskt, först va det filmen Sixten som vi har läst på läsförståelse
och nu såg vi den filmen & den va bra.
Sen va det gitarr och det va kulkul som vanligt (;
Sedan va det bara historia och idrott och på idrotten så va det OS
rätt kul, roligare än att kolla på det på tv! x)
Slutade 13:10 idag som vi då alltid gör på fredagar. Vid 15:00 så körde pappa in mej och ida
till filmrullen och idag och det va en film som hette "kattbreven" den va jättebra.
Har precis nästan ätit tacos och det va jättegott som alltid!
Snart blir det let´s dance.

Här kommer det lite bilder från dagen ;

haha min favoritdata i skolan, hade bara lust att ta foto på den xD

så sköna tangenter! ;)

fotade iids snygga-snygga klubba! x)

hahhaha jag och iids bara flabbar åt denna bilden!
Bara för att vi ha så dålig humor? (:
Vi bara kollade lite på inspelningar som vi har spelat in hemma på vår tv
& då råkade jag stoppa och fick denna bild! ;)

vad vore en bio utan popcorn? (: nej juste, ingenting!
Satt med ida, lizz, amanda, vilma & sanna.
(lite suddig bild ja vet)

hade bara lust att fota (:

oo vad snygg ja e då! nooot! ;)




dagen blev mer en lyckad! (:

nu ska jag va lite med skrållan innan let´s dance börjar, ojj bara 4 min kvar! ;)

ha en fortsatt trevlig kväll alla (:


/ iidis ^§


Kommentarer
♥ lizz

min hand ! ;p

2010-02-19 @ 20:01:04
♥ Felicia

HAHA jag har exakt likadant tangentbord som på bilden! :D det är så bäst! xdddd



men iidis inse att du är tppp sötast <<3333

2010-02-19 @ 20:03:57
Blog/URL: http://kramtroll.blogg.se/
♥ iida michael jjackson ;*

söta iidis! :D<3

2010-02-20 @ 00:15:10
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/
♥ mooj ((:

sssötaste iidis<3

2010-02-28 @ 15:35:49



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback