d@mppp pÅ dej! (:

2010-01-25 19:44:49
Daily  1 kommentarer

heeyy!

hhhhhhahahahah det första jag kan säga är ju bara att jag har damp på dej andreas (a) (i min klass) du tigger stryck fatta det! =D och imon ska du allt få! (; nej men ni vet inte vad jag pratar om men who cares?
jo jag hah, jo dagen har varit såååå najs asså! först skola och det va väl helt okej och gympan va ju skitrolig säger ja ba! ( a ) . Kul på rasten idag ida, moa , lizz, amanda, matilda ;) jaja ,
slutade 14:10 idag sen gick jag och lizz hem till henne och gjorde läxa som vi hade till imorgon!! något utkast med någon kändis, asså segt att vi it har gjort det i skolan innan menmen, jag sökte om leona lewis iaf , det gick ju lyckat , 14 rader men ja orka faktiskt inte mer ;d
jaj , jag och lizz va ute och gjorde en rolig sak sedan va inne och gjorde massa saker (: det va kulkul dag med dej lizz (((((: nu har jag precis kommit hem från lizz 19:41, va där till ungefär 18:30. ja det va kul (: puusspårej §
om några minuter börjar 90210! (: sedan the secret of the american tennager. Så jag ska kolla på tv från 20:00 - 22:00 , japp skitkul (: it för att jag är en tv nörd eller så ? kollar typ aldrig på tv men nu är det ett bra program som ja måste se ;) o ida me (:
ja imon blir det ida <3 och onsdag sanna <3 skitkul (: '

jjjag på bild :s, nej ja bara skämtar , skrållan sötiz på bild (: <33

pusshej, §

/ iidis , §


Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

skrållan! (: <3

2010-01-25 @ 20:00:06
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback