förkyld! :(

2010-01-30 18:56:01
Daily  1 kommentarer

heeeyyy!

vaknade över att jag var hur förkyld som helst och hade ont i halsen :/
så det blev ingen träning för mej idag :( va hur seg som helst på morgonen så låg kvar lite i sängen innan jag gick upp och åt. Efter jag hade ätit så ringde jag ida och sa att jag it skulle träna idag så vi kunde va lite tidigare (vi hade pratat om att va igår) så jag åkte till henne vid ungefär 11:30 eller något. Vi kollade först på en film som hette "the holiday" den är bra, har sätt den rätt många gånger men jag tröttnar aldrig. Sen satt vi oss vid datorn lite och spelade mario på tv, det va skitkul! älskar dej ida<3 för en timme sen ungefär åkte jag hem och nu har jag ätit tacos, jäääätte gott! <3 kommer nog dagens låt senare :) , ikv klockan 20:00 så ska jag kolla på robinson, kulkul som vanligt! pusspåalla&hadetbäst!


/ iidis


Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

HANS! xD <3

2010-01-30 @ 21:58:23
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback