HAHHAHAHAH

2010-01-28 17:29:14
Daily  2 kommentarer

heyy!

hahahahhahahahahhaahhahhaha! bara för att jag skrattar åt när skrållan snubblade på mina fötter nyss , det va bara så kul att titta på , men stackarn igentligen men hon bara stog och tittade på mej! (;
jaj, dagen har varit som vanligt , först skola och det va ju tråkigt och då menar jag bajstråkigt! men det va helt okey x) sskitkul hade man ju i snön med ida,moa,sanna,manda och lizz kollade på men det va skitkul! ;D
 vi slutade 14:20 :( trögt :/ xD det är bara på tisdagar och torsdagar som vi slutar så dags.
Men iaf efter skolan så hämtade jag kaisa och vi gick hem och städade, det gick trögare än trögast denna gången för jag lyssnade på musik samtidigt och då fick jag damp x) men det blev bra tyckte jag ;)
och nu sitter man här och chattar med bästa sanna på msn och några andra sötnosar (:
 och pappa har precis kommit hem från danmark (: <3
ikv blir det och kolla på robinson igen , :) haha jag tycker anders är så rolig XD har ingen precis att "heja" på längre.


en bild på mej och skrållan, men guuud mej jag ser ut som en elefant! skrållan söööt! <3


hhare bäst < 3

/ iidis.


Kommentarer
♥ Sannis <333

Jaaah älskar diig! <3

2010-01-28 @ 17:31:21
♥ iida michael jjackson ;*

söta ida och bajn (; <3

2010-01-28 @ 18:37:49
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback