mmmmatte -.-

2010-01-24 16:54:18
Daily  2 kommentarer
hhhhhhheellooooow!

hhhar just suttit och haft matte eller hur man ska kalla det.
va ju sjuk förra veckan så fick ta hem och räkna -.-
det va megatråkigt! men lätt, och det som va mest störande va ju när diskmaskinen lät , typ som knatte fnatte och tjatte! ;D jjjjao ja och min humor jao (:
idag har det varit en slapp dag, suttit vid datorn mest och sen varit lite ute,
sen har jag ju börjat med bloggen igen och det gillas av många eller? (; mooohah jag är bäst (:
imon skola och det kan man ju beskriva med ett ord BAJSTRÅKIGT!
jao , men får träffa 5B (: vet ni vad jag ska göra nu?
nej det vet ni nt , jo nu ska jag kolla på när vi filmade montenegro, ja lite försenat men endå.
sen bli det filmen: I Could never be your woman , stavning? ;s
men den är fett bra iaf (:
men bajs jag vill nt sluta skriva och orden jag skriver bara kommer ur mej! ;)
ja väntar på ingenting -.- typiskt mej då (:
jaja, jättemegaskitroligt inlägg detta va om min lilla dag (:
 vi syns,

nu kommer en bild från igår när jag och maja har liiite dampppi, men jao jag kom bara med på bild -.-
CRAZY bild ja vet men det gillas här i lilla bondlandet ;d

haha ser för rolig ut!
jaj nu ska lilla jag hålla tyst (:
pusshej , §


/ iidis. < 3

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

fifiiiiififinf bild! (: <33333333

2010-01-24 @ 21:14:23
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/
♥ lizz

sötis sötis på på bilden bilden <3 <3

2010-01-26 @ 16:49:39



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback