Svaren på frågorna! :)

2010-01-31 20:06:43
Daily  4 kommentarer

Hej! :)
Här kommer svaren på frågorna, (:

vilken är din bästis? Ida (:
vilket är ditt favoritprogram? simpson, andra avenyn, 90210, the secret of the american tennager, Bonde söker fru, Robinson, Idol, Let´s dance och andra (:
favvofärg? har jätte många favoritfärger men svart,rosa,grön,röd & blå.
favvodjur? Katt (:
favvokläder? jätte mkt, men linne&jeans mest.
hur länge har du bloggat? I ett år om jag ska säga totalt mellan jag har slutat och börjat.
vilka är dina favvoritbloggar? Jag har jätte många favoritbloggar men Idas, Fellos och fokis läser jag lite oftare.
vilka är dina idoler? Det varierar och jag har aldrig någon speciell men just nu Justin Bieber.
tittar du på lillamelodifestivalen eller talang? Ja jag kollar på båda :)
gillar du och sjunga? jja xD
vad är ditt intresse? fotboll & kompisar , m.m
vart bor du? I mitt hus :)
hur gammal är du? 11 snart 12.
har du några djur? jjaop
varför började du blogga? Det kan jag direkt inte svara på men jag tyckte det verkade kul så jag började och så vad är din favvorit klädesbutik? JC och hm (:
vad är ditt turnummer? 14
vad är din favvorit internetplats? bdb, facebook, blogg.se, youtube.
vad bloggar du om? mode,min vardag och annat.
Har du haft något annat djur än skrållan? Ja en katt som heter Simba.
När fyller du år? 27mars.
Vad är din favvorit maträtt? rätt många men tacos.
Vad är din favvorit dryck? Juice (; 
vad heter katten du har en bild på i headern och är det din? Den heter skrållan och ja den är min
tycker du om skolan? neeej! men att träffa kompisarna ;p
tycker du om att blogga? jaaaa!
tycker du om mig ? (från sofia) jja! (:
hur länge har du spelat fotboll? 2 år
har du några andra intressen än fotboll? jja kompisar (;
hur gammal är skrållan? 7 år den 1 april
om du skulle få vara en kändis för en dag, vem skulle du då välja att vara? Justin Bieber såklart! :D
i vilket program har du gjort din header? paint.net (:
Vilket är ditt favvoämne i skolan? Hemkunskap, gympa
om du inte skulle få spela fotboll eller gitarr, vad skulle du då välja för intresse? jag vet inte riktigt , men badminton (:
Har du ngt speciellt favvoplagg? jja ;)



där va då svaren på alla frågorna, hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

pusshej, §

// iidis (; <3


Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

MICHAEL! :D <3333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-31 @ 20:09:01
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/
♥ Emma

jag har oxå en katt som heter skrållan!=)

vad söt din va föresten;P:D

2010-01-31 @ 21:09:47
♥ Tina

Sv: Jo min helg har varit jätte bra! dindå?

2010-01-31 @ 21:10:36
♥ Madde

tack så mycket tjejen :) i helgen har jag myst med min mamma, pluggat och tagit det lugnt. själv då? kram /M

2010-01-31 @ 21:12:57
Blog/URL: http://maddisenj.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback