trött,förkyld,ont i huvudet, ja det kan ju it bli sämre.

2010-01-29 23:13:36
Daily  1 kommentarer
Godkväll!

Just nu sitter skrållan hos mej , hon är så bäst min lilla gööllunge dä! <3<3
ja iaf , resten av dagen så satt jag och ida lite till vid datorn sen mest så tog vi kort och dampade oss och så! det va skitkul , BÄSTA IDA JA ÄLSKAR DEJ SÅ . Jag och ida va ungefär till 17:38, i think ? Sen så hämtade pappa mej och vi hämta MC, det va goott! Resten av kvällen så blev det tv och kolla på lets dance, mattias är en favorit för mej snögging. Jag har så himla ont i halsen just nu och det har jag känt ungefär efter gympan då jag inte mådde så bra så hoppas det går över tills imon och jag är så trött också men frågan är vadför jag sitter här då? hur trög får man va ibland jao -.- nu ska jag inte tjata mer om mitt illamående eller vad man ska kalla det för nu kommer det 2 bilder från dagen x)






nu blir det nog BEDTIME så godnatt! men innan jag går så tycker jag att du ska besöka http://prinsesc.blogg.se
nämligen bästevän (; ja hon dära som jag kommer sakna ti tusen när hon åker ti österrike :(
jaj ,
 
 
pusshej, §

/ iidis

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

bäst! ;D <3

det ska det bli idag med! (; <3

2010-01-30 @ 11:44:27
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback