Happy birthday pappi

2010-07-07 20:51:00
Festligheter  1 kommentarer

grattis pappa, 40 år nu! :D jag älskar dig jättemycket. <3
 
Hej!

idag gick vi upp klockan 08:00 för att sjunga för pappa. I present gav jag han att han får vara kung för en dag.
tips av: http://tinkerbella.blogg.se ! :)'
Efter det så åkte vi till marienlyst och åt frukost, jäklart vad god asså(a'
satt nog en timme och åt och efter det så gick vi ut t stranden och tog en massa foton :) ett av dom t vänster :)
Vi körde t bakken ungefär vid 11:30 :D<3 Där åt vi middag och åkte en massa karuseller, det va jättekul! 
en av bilderna är t höger när jag och pappa åkte tonardo :D jag hade aldrig åkt den innan, och pappa sa att den gick snabbt, och det gjorde den! ;o men den va asrolig (;
Vi kom hem ungefär vid 19:30, hehe :D
Nu har jag duschat och snart ska vi titta lite på tv och sedan vid halv 10 så ska jag följa med pappa ut på golfbanan lite :)
ha de bra :)

btw; imon åker vi hem ifrån danmark, satan med.
/iida
Trackback