har tråkigt .

2010-07-21 19:40:49
Daily  1 kommentarer

Var ligger din mobil när du sover?
i sängen ^^

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
klarar mig inte utan den :o har alltid med den.

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
har alltid den på mej , förutom är jag badar .

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
nej , men smsälskare xD

Hur många samtalsminuter har du ringt?
jag vet inte?

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
samsung J400, sony ericsson C905 (som jag har nu)

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
tror jag inte?

Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
vi ska ta bussen hem :P jag ska sova länge imon (;

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
aafan ^^ så gör vi xD

Vem är överst listan över missade samtal?
mamma

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
maja kusin.

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
anneli

Har du som bakgrundsbild?

jag som e awesome när jag hoppar ;)

Hur mkt batteri har du?
51%

Vem är 8 på din kontaktlista?
batman my (;

Vem är den första på bokstaven G i din kontaktlista?
grannen xD

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
' hhon kallas iida.

Den bästa låten på din mobil?
Random n00b - ost och bacon (y'

sean banan - skaka rumpa

m.m

Den sämsta låten på din mobil?
vet inte

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
jag.

Hur mkt är klockan när du gör detta?
19:39.

jag hade tråkigt :D

det e allt ,

http://youknowiidaa.blogg.se/2010/july/fragestund.html#comment .


där är länken t frågestunden,

fråga på nu!


Kommentarer
♥ Felicia

sv: haha , tycker inte jag, men tack sötan! :] <3



iiidiis älskar dig <3

2010-07-22 @ 21:47:24
Blog/URL: http://kramtroll.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback