REKORDDDDDD !!!!

2010-07-09 19:26:40
Daily  1 kommentarer

hej!

idag stan med barnavdelning =) jag köpte den tröjan somm jag har på mig på bilden , blev helt förälskad i den när jag såg den! ;o
iaf, vi va inte i stan så länge för det var så varmt ! ;o
så vi åkte hem , när vi kom hem t mig så satt vi vid datorn lite och sedan badade vi,
vi badade i 2 timmar i sträck ;p rekord !! :D
+ att vi kastade boll, 86 kast eller hur man säger , rekord också !!
blev asförbannad på syster för att hon störde oss hela tiden ! baaah !!
vi var t halv 6 , det va så länge som vi badade :ppp
aja , imon fylller syster år , gratta henne ? :D
ska kolla på She's the man ,
som jag är helt förälskad i ,
puss,
/iida

Kommentarer
♥ lizz

hahahha du fick dampxDDD

min bikini var stooooor xDDD

hahaha grattis kaisa :D <333

2010-07-09 @ 19:28:26



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback