sorry,

2010-07-02 15:36:44
Daily  2 kommentarer
.... för att jag inte har bloggat!

Har haft såå mycket att göra , eller har varit med kompisar, match och massa ,
men här kommer gårdagen ,

Jag, ida och theus började och va vid ungefär 11:30 :P Vi, spelade cub (stavning?), sprang runt, babade, satt vid datorn, cyklade t domus, pratade, lite fotboll, dampade och hade skitkul. + en massa mer .
jag älskar verkligen er två, ni lyser upp min dag. MII <3
Vid halv 4 så kunde vi inte va längre ;( <33
för jag skulle på fotbollsavslutning med laget :)
Vi cyklade t h-bryggorna och badade och gjorde en massa kul , sedan så ringde iida mig och vi pratade lite för att jag kanske skulle sova hos henne :) och hon skulle bah säga att de gick :) så jag stack t henne efter vi hade kommit hem från h-bryggorna och det var vid kvart över 8 eller ngt hahha xD
Jag och iida la oss inte förrens 04:00 ! HAHAH :D<33333333333333333333333333333333333333
aja, dagen var bäst igår, och ännu ett grattis t sanna som fyllde år igår :D
jag lovar att det kommer en massa bilder från veckan på söndag ,
Då ska jag t danmark och då kommer de bilder från både , måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag! så det blir ett inlägg med bara bilder :D
men kommer nog inte blogga innan söndag, så ni får ha en jättebra helg och så syns vi på söndag! :D

igår var bäst btw (L)
MII (L)
ASARUMS IF ' F89 (L)
IDA (L)

saknar er 5b btw :( <3
/bloompiii iida :D

ps, är en massa förkyld, jag hatar mest.


Kommentarer
♥ Cajsa - F O T O B L O G G

Hej!



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min söta bild. Du är än ängel om du gör det...



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand.. du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag.. <3

2010-07-02 @ 19:09:40
Blog/URL: http://hallgreen.blogg.se/
♥ Cajsa - F O T O B L O G G

Tack tack tack.. :)



Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild bara 1 gång till. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 17:23:00
Blog/URL: http://hallgreen.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback