danskeeeeeeee (LL''''

2010-06-23 18:23:18
Daily  2 kommentarer

er det så forbandet svært at forstå, at jeg elsker dig så? ;o

hej!

ska säg en sak, danska in my heart ! (LLLL)'

Idag så va jag hos mormor&morfar lite, och vi åkte t farmors grav, hon fyller år imon,

jag saknar och älskar dej farmor <3

sedan va jag med iida :) vi spelade nintendo och satt vid datan xD Vid 16:30 så gick jag hem t mormor&morfar för att äta , och nu har mormor kört hem mej och så sitter jag här =)

sociala på msn btw? :) [email protected] ,

+ att jag älskar vädret ! helt underbart ! hoppas det håller i sig nu !

ska städa imon ;/ och sen ska jag träna :D

förmodligen bada med men det beror ju på vädret :)

nu ska jag göra ngnting, och glöm inte att adda msn :)

/iida

 


Kommentarer
♥ E M M A

sv: okej, jag lyssnar på musik :)

händer ikväll?

2010-06-23 @ 18:56:05
Blog/URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
♥ Eliin! ♥

Ny Header och design kommentera gärna! pusspuss /Eliin (: ♥

2010-06-24 @ 01:23:21
Blog/URL: http://drottningh.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback