en vanlig joooobbig skoldag (:

2010-03-01 14:55:10
Daily  1 kommentarer
Hej! :)

Idag va skolan jobbig, det va ju längesen sist.
(känns det som)
Vi fick skriva om lovet och det va ju rättså jobbigt.
Sedan va det matte, rast, svenska, lunch & idrott.
På idrotten så hade vi streetdance, det va rättså kul men enkelt, ((:
Sedan hade vi geografi lite och efter det så bytte vi platser.
Jag kom rätt långt bak som jag ville komma, jag kom på vilma o's plats.
(Ni vet nog inte vad hon satt men endå)
Sedan flyttade jag idas bänk med och hon kom på min plats :P
aja sen har jag kommit hem och nu sitter jag här och äter :P
ha en fortsatt rolig dag så hörs vi sen (:

bjuder på en bild när jag va liten (:


krammm iidis

Kommentarer
♥ emelie

vad du va jätte söt har kollat in din bloggg jätte länge men har inte vågat att skriva en kommentar.

ha det jättebra



kram

2010-03-01 @ 19:53:44



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback