Lyckad dag! ;)

2010-03-11 19:44:19
Fotografier  1 kommentarer
Hejsan.

Dagen har varit jäääättelyckad! (:
Först skola, jaaaa det va okej.
Sen följde jag med ida hem, vi kollade på American Pie! Haha kul! XD
den va ju jätte bra som alla dom andra är , love på dom lix :))
Jag och ida va ungefär till 17:15 sedan gick jag upp till mormor & morfar :D
Jag och kaisa åt där och jag fick en OS mössa som mormor hade gjort till mej!
Blev jääääääääääääääääääääääääääääätteglad! ;D Kommer bilder på den sen oxå som jag tog
med min kamera, mobil = fortfarande borta :'(
mm men nu sitter jag här.
dagen blev lyckad *hosthost* mer än lyckad ;) <3






/iidis <3

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

STIFLER!!! (:<3333333333333

2010-03-11 @ 19:50:36
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback