dagen lyckad :)

2010-05-14 20:55:31
Resor  4 kommentarer
HEY.

Dagen har varit lång och lyckad.
Först så var vi ju då i Helsingör och shoppade.
Jag köpte fotbollssuddigum (stavning?) och 5 pennor, ett mega stort suddigumm.
Sedan köpte jag en film och det va såklart American Pie xD jag köpte Beta house x)
+ att jag köpte en tröja som jag tyckte skitmycket om :) <3
jag och ida har sätt alla American Pie men jag älskar dom endå <33 haha xD
Det kommer bilder från dt som jag köpte med, sedan köpte vi glass också, det kommer rätt mkt bilder snart.
Vid 2 tiden så åkte vi in till Fredensborg (stavning?) och gick lite på marknad, jag köpte bara en klubba xD och sedan vid 4 tiden så åkte vi in till en stor galleria på en resturang och jag åt pizza. När vi va klara med att äta så körde vi hem till lägenheten och sedan ut på golfbanan och körde och bytte hål och massa,
det kommer bilder nu från dagen :) håll ut, för det är nämligen en massa!











där va bilderna :)
dom blev små jag vet xD
men jag orkar it göra dom större för att dom va så många :)
nu ska jag göra någonting,
och imon ska vi ju hem! det är ett bajs! :(
men aja,
ha dt bra!

/ iida

Kommentarer
♥ iids, §

ROOOLIGT! ((; <3

♥ E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

2010-05-14 @ 22:26:48
Blog/URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
♥ E M M A

sv: okej, jo jag har faktist varit i danmark när jag var mindre :)

haft en bra dag?

2010-05-14 @ 23:05:04
Blog/URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
♥ Eliiin :D

Den american pie filmen har jag redan sett xD Haru sett American pie the naked mile , den är bra men rejält snuskig ! xD iaf jag har nytt inlägg och ett musik inlägg också, nu ska jag sova godnatt :D/eliin :)

2010-05-15 @ 00:57:44
Blog/URL: http://drottningh.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback