danmark + bilder ifrån dagen!

2010-05-12 21:24:00
Daily  4 kommentarer
 
hejsan (:

Just nu sitter jag i Danmark, 3 timmars tåg resa, baaajs dt va jättetrögt men endå roligt :D
Idag så va jag på krea med min klass + 5A, vi typ skulle göra något grupparbeté men det blev aldrig så, så det blev frileeeek! :D the hole time asso ;D
cyklade i ösregn dit, dt va skitjobbigt! men kom fram ialafall.
det va skitkul på krea :D dt kommer bilder,
just nu ska jag har jag ätit tacos, kom nästan hem till pappas nya lägenhet här i Danmark. <3
bilderna kommer nu från kreativum och lite från tåget;


syster, jag älskar dej <3                                        amanda, vilma, jag och elina (:


jag och lizette.                                                           L O L bild hihi.


sbilden: jag, ida, christina, vilma, luciana, amanda, sanna och vilma persson. & andra bilden bjuder tvillingssystern ida på. <3


oliver är rolig!                                                            ppersson har gått och fått två huvuden. :d


matheus är också rolig!                                                           här bor han, trevligt hem elle? (:


jag och ida thihi :3                         theus och oliver slappnar av, det gick nt SÅDÄR bra :o


jaau , då bjuder jag och ida på bilden, och bara för att muppen theus råkade komma med, host! :D & andra bilden bjuder adam's huvud och theus på.


iiiida beeejbi!                                                                        MYSIG BILD ;-)


nu återgår vi till tåget! eller vad man ska säg haha x) <3


kaaiii.                                                                           min ääälskade dricka (a


hahahah, syskonkärlek (a                                                kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaiiii (a
där va bilderna.
dom blev lite konstiga upplagda men ska spela tecknet snart!

Imorgon blir dt nog bakken, vad saknat det har varit!
hoppas ni får en bra kväll och en bra dag imorgon (:
ha det bra (:

kkkram,
Trackback