Godmorgon!

2010-05-02 10:18:45
Fotografier  1 kommentarer

hihi, ngn bild blev det :)


Godmorgon!
Förlåt för jättedåligt bloggande i veckan men har haft så mkt och om ja har varit inne på datorn så har det mest varit att ja har loggat in på bloggen och inte sedan göra ngt. Men igår så vaknade jag gämte ida! :D Vi va till 1 sedan skulle hon på fest. Jag nördade datorn och tv i mångamånga timmar. Sedan framåt kvällen så cyklade ja och hämtade kaisa hos en kompis, jobbigt va det! är förkyld så! Vi kollade på "Jakten efter Julia" på kvällen. Sedan så satt ja mej vid datorn och chattade med ida till 12 tiden och sedan kollade ja på film till halv 2. Men sedan efter filmen så va ja nt alls trött ;ppppp klockan va lixom 01:30, fast vid den tiden är ja nästan aldrig trött.
Men ja hade inget och göra så ja somnade, och vaknade vid tjugo i 10.
Nu har jag ätit frukost, kanske ska ja ut med syster senare (det lär nog behövas) *höhö*
Vid 4 tiden idag så ska jag kolla på när kaisa ska uppträda på gymnastikuppvisningen.
Kanske så skriver ja mer senare, det kanske kommer bilder från dagen.
Men ha en jättefin söndag!
och som ni kanske redan vet så hatar ja söndagar! imon är det ju skola! :(

/ iiida :D

Kommentarer
♥ iida michael jjackson ;*

:D:D<3

2010-05-02 @ 10:31:36
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback