Dag 1: vi är framme! (: '

2010-11-22 14:50:00
Resor  0 kommentarer




Barceló Jandia Playa . '


Nu är jag hemma!
Men jag tänker berätta om dagarna i ett varsitt inlägg.

22/11 -.
Vi kom fram till hotellet ungefär vid 3 tiden på dagen.
Resan tog ungefär 12 timmar :0 '
När vi kom fram så fick vi reda på att man skulle ställa om klockan, man flyttar bak en timme i fuerteventura så det gjorde vi , förutom jag xD
Direkt när vi fick rummet och hoppade i poolen oså, så tänkte jag, BIGLOVE på detta alltså, JANDIA FUERTEVENTURA IN MY HEART, forever.
Vi åt god mat på kvällen och jag kände redan att denna veckan kommer bli niiice !
Vi la oss rätt tidigt för vi hade ju åkt flygplan, bil och buss i tolv timmar så jag var rätt trött ialafall.
Jag tyckte att vi hann med mycket på bara några timmar för vi fick rummet vid 16:00.

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback