Dag 2: Stranden.

2010-11-23 11:02:00
Resor  1 kommentarer




var 20 cm nära en kanariefågel!

23/11:

Vi har varit på stranden och poolen. Hur fint som helst har det varit. Stranden var helt amazing!
Sjukt fint var det i Fuerteventura.
På stranden så badade vi ofc, hur skönt som helst! Efter det så sköt jag pappa och kaisa lite fotboll,
i stranden, hur kul som helst var det ! Sanden, BIGlove på den!
Vi var vid poolen också, jag badade rätt mycket faktiskt.
+ att jag tog gratis slush ifrån baren. Säkert 100 styckten på en dag tog jag :p'
weird, i know :D Vi åt lunch, sjukt gott.
Sen badade vi lite till, senare efter vi hade duschat på rummet och gjort oss klara så gick vi och åt.
Sjukt gott, blev rätt mätt faktiskt. Senare satt vi och pratade med några kompisar som mamma och pappa lärde känna och satt lite och drack lite drinkar :) '
vi la oss rätt sent. Hade sovit i ungefär 11 timmar, så man var ju pigg dagen efter. Det behövdes att sova faktiskt efter resan oså.
det blev att lägga sig ungefär 00:30.
Skulle ändå upp dagen efter och äta frukost vid 09:00 :3

Kommentarer
♥ Felicia

sv: tack gmn<3

låter så kul, & skönt där :DDD<3

2010-12-02 @ 16:45:38
Blog/URL: http://kramtroll.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback