Dag 3: Stan.

2010-11-24 18:50:00
Resor  0 kommentarer





24/11 -.
Vi tog en taxi in till stan. Där gick vi i olika affärer och jag hittade en klocka för 10 euro (100kr)
Jag blev nöjd med den (: Sedan gick vi till ett Supermarket och köpte chips.
Kaisa köpte ngt med tror jag. Efter så gick vi till hotellet och tog en drink. Då kom det två papegojor och han satt papegojorna på mina armar, kaisas armar och mammas huvud xd Haha det var faktiskt kul.
Har köpt kort, dagen efter så fick vi hämta dom i reseptionen.
Vi var också på stranden och badade, när jag skulle sova så kändes de som om jag skulle åka med vågorna haha xD' Vi var också vid poolen, gött det :-)
Jag tyckte att det ända problemet då var vilken pool man skulle bada i haha xD '

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback