Dag 4: Marknad.

2010-11-25 18:50:00
Resor  0 kommentarer




25/11

På morgonen var vi på marknad. Det fanns en massa grejer som jag hittade, men köpte bara ngr.
Jag köpte en väska, 2 halsband, ett till mig och ett till Ida. Blev nöjd. Vi gick där rätt länge tror jag.
Höll inte tiden precis och i Fuerteventura är det ju bak en timme också :P iaf,
Juste! På marknaden så sa en utlänning en sak till pappa och jag höll på att dö av skratt.

Killen: Are you from Danmark?
Pappa: No
Killen: Afrika?
jag och pappa: HAHAHAHHHHHAHAHHAHAHAHHHAHAHH.

Vi var vid poolen på dagen, jag träffade min kompis, (bingobongo) Sebastian heter han, hur sjukt rolig som helst är han, en roligare kille finns nt alltså. x]
Vid poolen så kände jag och kaisa för att spela biljard. Det gjorde vi och jag vann om jag minns rätt. Kaisa hade vunnit 2 ggr innan för att jag slog ner åttan om jag minns rätt x)
Satt mycket och läste vid poolen, i "Så länge vi båda andas" och "Klaras Dröm" 
På kvällen så spelade vi yatzi. Jag kom 2:a, tusan också att jag nt vann över pappa. Men dagen innan (24/11) vann jag över pappa, mohaha fick yatzi på sista slaget, flyt.

Jag skrev ändå i min anteckningsbok, "Idag ska vi göra mycket kul, man får ju njuta av dagarna som är kvar".
Dag 5, i nästa inlägg.

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback