Dag 5: Pool, stranden.

2010-11-26 19:56:00
Resor  0 kommentarer





26/11
.
Hände skitrolig sak, på morgonen vid poolen, vi gick fram till Sebastian, han frågade,
BINGO?
vi: Nejtack
BONGO!
hahha, garvade hela dagen.
Vi var vid poolen, jag och kaisa spelade lite biljard, drack mycket slush, skrattade och njöt av dagen.
På kvällen så gick vi ner till stranden, hur kul som helst. Vi tog foton, solen höll på att gå ner,
så det var ju perfekt tid.
Efter vi hade varit på stranden så gick vi upp och åt, gottgottgott!
Remember, min mage kändes som om den skulle spricka efter haha!
Jag tog ett löv som nu ligger jämte mej här hemma i sweeeeden :D '
Jag och kaisa blev bersatta i biljard, så efter vi hade ätit så gjorde vi en omgång, kom nt ihåg vem som vann faktiskt, men tror nog det var Kaisa. Sköt ner åttan igen xD'
Vi la oss rätt sent, var på hotellet och gjorde mycket kul, lyssnade på musik och pratade med några vänner som vi lärde känna.

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback