Dag 6: Poolen.

2010-11-27 21:43:00
Resor  0 kommentarer




27/11.
Vi var vid poolen, jag drack säkert hundra slushar, igen! älskart.
Det var den varmaste dagen i think, det kändes så iaf.
Jag läste mycket, drack slash (ofc), biljard, sprang runt (frihet), dansade, lyssnade på musik.
ja xd kuuuul helt enkelt ! :-D
På kvällen så var vi och kollade på en michael jackson show. Den var jättebra!
Sebastian på bild där uppe, i mitten.
Jag filmade nästan hela showen, älskar michael's musik! Det är ju idas favorit så har vant mig vid och lyssna på han nu och han är idas! ^^
Vi la oss ungefär 00:00, svensk tid var det 1:00 men fuerteventura, en timme bak.
Dock var det sista dagen, dagen efter, så var lite däpp :-('
MEN NJUTA SKA MAN JU GÖRA SISTA DAGARNA! :D'

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback