Dag 7: Lååååååååååång och ROLIG dag! <3

2010-11-28 21:57:00
Resor  1 kommentarer




28/11.
Först, starten på dagen då, vaknade och åt god frukost.
Efter frukost så gick vi till poolen. Pappa och kaisa spelade ett spanskt brädspel.
+ några andra eller många andra rättare sakt! xD
Kaisa kom trea och på kvällen när dom visade showen "Love Forever" så skulle kaisa gå upp på scenen och få ett diplom. Efter några timmar så spelade vi BINGOOOOOOOOOOOO!
Dock så gick det inte sådär bra för mig, men hade ett nummer kvar så skulle jag fyllt hela rutan men bättre tur nästa gång helt enkelt ;-)
Men pappa vann och skulle också upp på scenen, så laddade verkligen mobilen, haha ni fattar.

Efter mååååååååååååååånga timmar senare så satt vi på showen. När den började så gick pappa och kaisa upp och fick diplom x] jag satt där och filmade och tog foton haha, e sån, serri.
När dom hade gått ner ifrån scenen så tog Bingobongo (sebastian) upp mamma och pappa på scenen. Jag bara men gud? haha xd
dog. Av skratt.
Det var menas som att dom skulle vara med på showen Love forever! Så dom skulle dansa och göra saker med ballonger, rörelser oså, jag skrattade ihjäl mej och bara satt där med min mobil och filmade haha xD Kul var det !

Vi la oss ungefär vid 23:00, (fuerteventuras tid) för att vi skulle tidigt upp dagen efter. Äta frukost tidigt för att bussen gick vid 08:50, (fuerteventuras tid).
VILLE INTE HEM! Ville hem till vännerna ofc, men skolan , bajs. Hade haft så roliga dagar.


[ slut på inläggen ifrån Fuerteventura ] blev aldrig dag 8, för det är ju bara resan hem,
saknar redan Barceló Jandia Playa :/ Hoppas vi ska dit igen snart.
Nu ska jag lägga mig, hööööööööööööööörs imorgon, igen

KRAAAAAAAAAAAAAUM / i .

Kommentarer
♥ Emmy [F O T O]

SV: tack, du med!

läst alla inlägg nu, hoppas du haft en super resa! =)

2010-12-03 @ 16:18:55
Blog/URL: http://canoncollection.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback