I'm living my dream.

2010-11-13 15:42:55
Daily  0 kommentarer

undra inte rubriken :0'
inte bloggat på några dagar, förlåt men har inte tänkt på det! (:
Igår va det vanlig dag i skolan, vi hade Lasse hela dagen, fredag är verkligen bästa skoldagen! :3'
Efter skolan så var det filmrullen med ida! filmen va sådär, först va den inte så bra ialafall, många gick men den var väl helt ok. 
Idag så vaknade jag vid 09:38, ovanligt? :s Bruka vakna vid halv 11 eller något haha xD'
jag har iaf skaffat ny msn, så ni som inte har addat än, min msn: [email protected]
För två timmar sedan så var jag och pappa ute, vi tog väck löv o massa ifrån tomten m.m. Hjälpte till med poolen och vi gjorde hävert, man tömmer vatten ur en behållare med hjälp av hävertprincipen. HAHAH det är så kul, xD
pappa du är bäst!
Vid 18:00 så kommer maja! :) vi ska gå och köpa godis m.m
ha en fortsatt bra dag alla.

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback