Amanda.

2010-10-14 16:04:50
Daily  1 kommentarer

gammal bild på manda, saknar snön.

heyy ! :)
Idag var det skola, typ bara 9 st? (: typ 4 sjuka, och sedan va alla andra på DM,
jag och amandra fick typ damp på slöjden, hahahah privat. ;-) sry guyys ! :D '
men iaf, hahah skrattar bah när jag tänker på det, men theus han sa "Ja" så konstigt till en grej aja xDD '
Har varit med manda nu :) vi mest lyssnade på musik, åt och sedan så satt vi lite vid datorn (:
Har så ont i magen efter lunchen i skolan idag !;o'
Så måste typ sitta ner 24/7 ;000 jobbigt!
Skola imon , men fredag och det betyder: LASSE HELA DAGEN =)
förutom idrott men där har vi ulla för michael skulle ngn stans tror jag.
nu ska jag fortsätta chatta med fells på msn ! :)
hare bra ! :)


/i

Kommentarer
♥ Felicia

hihiihi du chatta m mejj! :DDDDd <3

puss, älskar dej <3

2010-10-16 @ 10:53:31
Blog/URL: http://kramtroll.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback