dumma skolkatalog !!!

2010-10-25 21:43:36
Fotografier  0 kommentarer

lite suddig bild. men togs idag btw :D

skolan va okey idag, hade matte repetition för vi har prov imon på matte, -.-
på torsdag skulle igentligen vi ha prov på svenska med me ordklasserna men sen ska vi inte det.
för vi har fått nått hej hem brev :D '§
btw,
elina va i skolan idag ! :))
det e så skönt att du mår bättre nu (L) ii&e (L) <3
ska va med elina imon btw <3 :D (LL)
idag efter skolan så satt jag mej vid datan, tränade på gitarrläxa.
Sedan vid halv 7 tiden så cyklade jag till iida för hennes lillebror hade fått skolkatalogen,
och det hade jag inte , eller rättare sakt min lillasyster.
så dumt att hennes parallelklass hade fått den också och inte deras klass, också ett exempel på att jag blev förbannad. Så nu jäklar tänkte jag, jag orkar inte vänta mer !!!! så jag cykla till henne .
nolifer i know xDD '
men vi kollade i den iaf ,
f'n va många blev bra ;ooooooo !
det kallas söthet .

om den kommer hem imon så ska jag ta foto med kameran och lägga in på datan,
och om den inte kommer imon då jäklar säger jag bara !!
ska chatta lite me elin på msn nu ! :DD

sen lägga mej

/ i

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback