ny header :)

2010-10-04 17:45:09
Daily  0 kommentarer
Hej !
Gjorde många headers idag efter skolan så har inte bloggat så jättemycket.
men ialafall, tyckte denna va bäst, kommer en ny nog snart tror jag för det e nt så mycket på denna :)
men jaja.

skolan va helt okej idag :) vi hade matte, engelska, idrott, NO & IUP så rätt okej dag (:
& När vi slutade så skulle jag gå till min cykel för att cykla hem, då kollade jag i väskan för att ta nyckeln och låsa upp cykeln, då kom jag på att jag hade glömt nykeln hemma. Haha jag har sånt här lås där man inte behöver nyckeln när man låser men man behöver när man låser upp, hahah så fail tänkte inte på det för mamma och pappa var endå lediga idag och skulle va hemma när jag kom hem ;-) Så fick gå hem, endå bara 300 meter ungefär. Pappa e så snäll så han körde ner t skolan och fick min nyckel innan då, han cyklade hem, uppför backen, så jag slapp, tack pappa du r best :-D <3
Nu har jag ätit, mamma och pappa ska på föräldrarmöte på skolan så jag och kaisa blir själva ikväll lite.
Dagens outfit kommer senare ! :)

kram/i.

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback