Otroligt irriterad

2010-10-08 19:42:15
Daily  2 kommentarer
.. för att min mobil kom igår, vilket som jag blev jätteglad för! Har verkligen längtat efter den faktiskt ;ooo'
för få ju ha en annan gammal nu som vi har hemma, så blev så glad för mamma hämtat den. Sen när vi skulle sätta på den så gick det, men sedan stängdes den av? öh frågetecken sa jag licksom.
Jag stängde av den igen och satt på den, det stog att den skulle göra några inställningar först, sen efter den va klar me det så skulle jag kolla lite på den, tryckte på "meny" skulle flytta knappen, då gick det inte och den stängdes av?
öhm ok?
Så nu har mamma ringt telenor idag, vi får helt enkelt skicka tillbaka den, IGEN!
och jag visste att det skulle bli ngt strul för detta har nämligen hänt innan med min gamla!
så ja ?
blev också skitledsen faktiskt, har saknat den så ;ooo'

ialafall ..

Idag:

Vanlig skola, hade Lasse och de va väl om Valet 2010 lite, idrotten gick väl bra, Vilma och Lusse valde gympan och de va faktiskt kul =) + att alla som älskade Justin Bieber skulle ha ett "hjärta" på kinden hela dagen, jag hade och i de stog det "JB" haha när jag kom till skolan, snacka om att alla kolla? hahah ja bah: men gud, fattar ingen att jag älskar killen !? ;-)
sedan lunch & rast, Lasse igen och då va det religeon (stavning) '
Efter skolan så skyndade jag mej för skulle in med bussen till stan med Amanda och Lizette, vi kollade på filmrullen, den va rätt bra faktiskt =) den hette: Stormbreaker,
Nu har jag ätit lite och ska snart kolla på idol, ska duscha innan så får skynda på lite nu, inlägg lite senare kommer ..
+ att det e helg, otroligt bra! älskart!


han som spelade så säga "huvudrollen" i stormbreaker, såååååååå snyyyyyyyyyyyyyyygg !!!!!! :DDDDD'


nu ska jag duschaaaaa ! :DDDDD'
/i .



Kommentarer
♥ Saaaaaaaaaaaaandrizz<33

Sv: Japp det är baara bra!

Var gärna med i min tävling på bloggen! Skulle bli glad! Tryck här: http://kusinernaager.blogg.se/2010/october/hello33.html#comment

2010-10-08 @ 19:58:47
Blog/URL: http://kusinernaager.blogg.se/
♥ iids, §

sv; jag ska passa min kusin och vara med kompis (:

2010-10-08 @ 20:02:39
Blog/URL: http://prinsesc.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback