tillbaka! ni behöver nt kolla bild ;)

2010-10-02 12:57:12
Daily  0 kommentarer

ööh bilden ..

hej! det va faktiskt rätt längesedan :D
men jag skulle bara säga att jag är tillbaka, har fortfarande inte rensat datorn för jag orkar inte ! xDD
men det får väl gå endå.
min mobil e inne på inlämning för att den e sådär "halvsönder" så får ha en annan sålänge.
men jag brukar använda mammas mobil [satio 12 megapixel]
ja angående min mobil. Sudda knappen funkade inte .. ;/
så ja lämnade in den.
nu sitter jag och chattar med matilda på msn! :) [http://matildaasvennerlind.blogg.se/] besök!
hon r en snäll&söt tjej, älskar justin bieber :D ' <3
sen skulle hon göra en header t mig :)) <3'
för jag tycker hon e bra på det ! :) ^^
Igår så va jag med HIMI, HIMI = Herman, Ida, My, Ida
ja , jag älskar er ! <3
vi dansade m.m :'D
Nu är mamma, pappa och kaisa ute och plockar svamp, jag ville inte följa med så jag stannade hemma.
Senare så ska jag in på hemmakväll och låna filmen: KLARA.
den såg jag och Ida på filmrullen för inte så längesedan, men den är absolut topp 1 nu!
Sen ska vi köpa godis på kvantum :D det skulle va jättebilligt denna veckan så passa på ! (: <3
Nu ska jag kolla facebook, youtube och bdb, men vi hörs nog senare!

/i.

Kommentarer



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback