Bara upp med leendet och se glad ut!

2011-08-23 22:22:00
Daily Övrigt  60 kommentarer

Pappa somnar den 27 mars på min födelsedag när vi pluggar NO till ett prov som jag bara fick ett fel på! Är nöjd fortfarande.

Heeeej på er :). Ja, rubriken talar just nu och det är bara att vara pigg och se glad ut imorgon. Jag är väldigt trött nu, precis som pappa är på bilden. ;-) Imorgon börjar skolan (jag börjar 7:an) och jag kan ju säga en sak: Mitt sommarlov har varit helt perfekt ♥ Imorgon ska jag gå upp i tid, och det är alltså halv 7. Ska bestämma kläder, fixa mig, packa väskan, äta, cykla och om det regnar så blir jag vääääldigt arg. Men då kör mamma mig istället. Om inte så har jag och ida bestämt en plats som vi ska träffas, vi har bestämt de i 3 år nu (; Idag ringde mamma o väckte mig halv 9 men steg inte upp förens halv elva, ja jag tänkte så klart vända på dygnet men det gick inte som väntat! Hörs imorgon efter skolan.
Trackback