just random :)

2011-08-31 16:58:00
Blommor Fotografier  29 kommentarer


Hej! Kom hem ifrån skolan ungefär vid tio i 3 idag. Såå himla kul var det på hemkunskapen så jag tror att jag skulle ja jag vet inte vad! :D Vi hade en håltimme också och jag, ida, malou och lisa stack till KORPADALEN♥ och där hälsade jag och ida på christina, carina, michael, lasse, ulla och halvt per, haha xD vad jag saknar korpadalen :( och de lärare man sa hej till är ju bäst! :) När jag cyklade hem idag så kom jag på att jag skulle vara med ida, haha! vi hade glömt det.. men just nu sitter vi här i alla fall och har nästan precis ätit, ska träna om en timme med min rygg men ja, som sagt: det hindrar inte mig ifrån att spela fotboll :) på tal om ryggen så kan jag ju ta upp att mitt ringfinger fortfarande är stukat, :/ men nu ska jag sluta klaga här, hehe..

förresten, justin har varit med om en bilolycka och när jag såg det så fick jag d a m p, men han är oskadd och det är jag såå himla glad över! Idag var det också ett år sedan Justin sålde ut Madison Square Garden på 22 minuter! xoxo / ida
Trackback