NY DESIGN! Tryck F5!!

2011-08-18 13:28:00
Daily It's me  50 kommentarer


Nu är den nya designen på plats! Nu är jag faktiskt riktigt nöjd med headern och nu har jag bytt bilder i menyn, ändrat text i menyn, ändrat text på rubriken, ändrat header, bytt bakgrundsbild, ändrat lite vid kommentarsfältet och ändrat text på rubriken. I internet explorer så är menyn inne vid inläggsidan, det förstår jag inte varför. Men det är säkert många som har internet explorer som inte ser det så. Det kanske bara är min systers dator som det ser ut så på ;) Har säkert gjort något annat mer men jag och ida satt uppe till 03.30 igår vid datorn! Hon hjälpte en och jag fixade med min design. Det slutade med att vi somnade ungefär vid 04.38, så vi vaknade vid 12 idag! Men jaja.

Vad tycker ni? Blev denna bättre? Ska jag byta sida på menyn eller något? Skriv dina åsikter!!
Trackback