Skrållan min bebuu ♥

2011-08-24 17:45:00
Djur Skrållan  62 kommentarer
S k r å l l a n d e n f i n a s t e ♥

Hejsan! Idag när jag cyklade till skolan med ida så visste vi inte när vi skulle sluta skolan idag o: men sen fick vi reda på att vi skulle sluta 14.20 och det tyckte jag var sent för det är ju första dagen i den nya skolan o: och visste inte att vi skulle börja med lektioner direkt, trodde bara att vi skulle gå igenom allt xD jag tänkte lägga upp schemat här någon gång på bloggen. Dagens bästa idag var att vi fick ha mobilen på ! och vi får tugga tuggummi och lyssna på musik i lurarna på lektionerna.. :) jättenajs tyckte jag !! ja men den första dagen var inte så jobbig och är så glad att jag fick träffa alla kompisar igen även fast jag typ känner 2-3 st i min klass bara hehe! men några veckor till på sommarlovet eller någon månad till och med skulle absolut inte sitta fel .. men nu snart ska jag träna och jag har precis nästan pratat med pappa i telefon :). Jag kommer troligtvis att få håll eller något för nyss drack jag en hel flaska fruit shoot (apelsin) hehe, kram ♥
Trackback