Water of Elephants

2011-08-13 00:02:00
Filmer Tips  12 kommentarer

 Just nu så har jag kollat klart på Water for elephants, den är jättebra! men väldigt sorglig och jag hatar djurplågeri .. blev också förälskad i en elefant, så himla söt och vid namn Rosie ♥ tyckte verkligen att det namnet passade till den elefanten. Den elefanten räddade livet på en och det var såååå bra och såååå modigt! okej nu ska jag inte sitta och berätta hela filmen, men jag tipsar verkligen denna filmen! ♥ det är ju med Robert Pattinson också, favoriten ;-) Jättefin berättelse och budskap i filmen, att man måste vara stark och göra det rätta. Rekommenderar! Någon av er som har sätt den??


Ikväll så har jag tränat med min förkylning, men det var zonträning. Det gick rätt bra och förkylningen börjar vända nu! även fast jag inte är jättefin i rösten men men. tack så mycket för era boktips förresten, ska in och låna några böcker imorron (:
Trackback