Bert och Lill-Erik är bäst!

2011-12-14 21:58:00
Musik/artister  14 kommentarer

alltså sånt här gör min dag! t.ex detta: det bästa med sex......B är en viss Paulina Linka. Paulina är perFEKT på alla sätt! Hon har snygga ögonbryn, ljuvliga knän och oemotståndliga tånaglar, hon är perfekt! HAHA. Detta då som lillerik säger vid 1.00: Du, jag struntar i ditt munspel, jag vill bara kissa. HAHA exakt min humor och jag sitter och skrattar ihjäl mig. Men i alla fall, att idag så vaknade jag med lock och ont i vänstra örat och det har varit så ett tag. Så på rasten så åkte jag in till doktorn och spolade örat och locket gick väck och det gör nästan inte ont längre, det var JÄTTESKÖNT faktiskt! :D Ikväll så har jag tränat i regn, kollat på tv och kollat på massa Bert klipp hahah. Ni måste kolla på videon, den är så himla rolig, haha! SO CHECK :D men hörs :)
Trackback