Julklapparna - 24 december! :D

2011-12-25 12:56:00
Festligheter  34 kommentarer

Heeeeej! Min julafton var en av de bästa dagarna på detta året! Jag tänkte att jag laddar upp ett eget inlägg vad jag fick och imorgon eller senare kommer jag visa bilder ifrån julafton. jag är jättenöjd med exakt alla saker som jag fick :) det jag fick var en canon eos 600d och en massa saker till den + kameraväska, stativ, tofflor och raggsockor, pyjamas, två böcker (en om canon och en pocket), skrivböcker (twilight), två tidningar (en om justin och en digital foto), en film (dear john), tre presentkort (2 H&M och bio), en revy biljett en mascara, vita&svarta linnen, smyckeshängare (vitt träd) och Justin påslakan. Sedan fick jag, mamma och Kaisa en rolig sak av Pappa och det var 18 popcorn påsar! Haha mest för att det var kul och nu har vi popcorn framöver :D Allt finns på bilden där uppe och jag är jättenöjd! idag ska jag fixa med bilder och fixa med presenterna och bara ta det lugnt :) ha det bra och hoppas ni hade en bra julafton också! GOD JUL :DDD
Trackback