Lilljul

2011-12-23 20:42:00
Daily iPhone  23 kommentarer
Heeeeej! Idag är det ju 23 december och imorgon är det julafton! Som jag har längtat :) Idag förklarar mest bilderna vad jag har gjort. Spelat lite wordfeud, och fixat lite grejer tills imorgon :) har också varit lite hos farfar och lämnat lite mat och presenter för han kommer inte imorgon.. :( sedan har jag varit hos mormor och morfar och hämtat lite grejer tills imorgon och då passade jag på att ta foto på sockerkakan som mormor gjort! imorgon när jag vaknar så ska jag kolla på julkalendern med familjen och sedan ska vi öppna paket i pyjamas, det kallas julkänslor! senare vid 1 så kommer släkten och så. Så det kommer bli kul och jag längtar! Dock är det ingen snö ute, och det kommer nog inte heller.. men har lite julkänslor ändå och det kommer jag verkligen ha imorgon! Nu ska jag spela bingolotto och läsa på julklapparna som ligger under granen, haha gör alltid det! Vet inte varför men jag är alltid nyfiken! Någon mer? Men om vi inte hörs imorgon så måste jag passa på att önskar er alla en RIKTIGT GOD JUL! Ha en riktigt bra dag imorgon och glöm inte att lyssna på Justins julskiva och njuta av att det är Julafton :)
God jul mina vänner ;)
Trackback