lördag 17 december

2011-12-18 00:01:00
Daily It's me  27 kommentarer


hej! såhär ser jag ut idag! dagen har varit lite såhär halv bra för har varit väldigt trött och så, men det har funkat! inatt så ringde en tjej på hos oss klockan 4 på natten och hon var lite borta och ja det är en lång historia! om ni jättegärna vill veta så får ni helt enkelt fråga mig, hehe. jag sov ju dock hos ida så var inte hemma när detta hände. sedan har min farfar fått åka in till akuten så han ligger på sjukhuset just nu :( tänker på honom hela tiden och hoppas att det blir bra ♥ men i alla fall så byter jag samtalsämne nu och jag gillar inte alls vädret. det bara regnar hela tiden, det kan väl vara sol eller snö, (snö helst nu till jul) imorgon så ska vi köpa gran! wiiiho, har längtat jättemycket efter det :) tredje advent imorgon också! ha det bra! vi hörs. kram
Trackback